sobota, 26 stycznia 2019

Dwutygodnik fana #10


Sto lat, Sto Lat... Oh, nie pomyłka, to tylko 10ty numer Dwutygodnika!
To zaczynamy!





Co słychać? 


Fejwsi



Ostatnie czasy jak nie siedzę w Laboratorium to siedzę przy książkach i na odwrót.
Do tego aktualnie męczy mnie jeszcze katar, który zawdzięczam mojej wspaniałej pani Profesor. Tak serdecznie dziękuję za otwieranie okien na oścież przy -4 stopniach. Praktycznie co tydzień ta sama śpiewka, nauczycielce jest "ciepło" otwieramy okna. Ktoś coś powie, to słyszymy zaraz litanię, ze mamy ubierać się cieplej. Niektórzy siedzą na zajęciach w kurtkach zimowych byle tylko przeżyć jej lekcje. A myślałam,że to w Polsce niektórzy nauczyciele są "dziwni".
Najważniejsze jednak jest to, że świetnie radzę sobie w Laboratorium i powolutku staję się coraz lepsza. Mój cel zostać najlepszym Technikiem Dentystycznym w Frankfurcie a to nie będzie łatwe.
Aktualnie przygotowuję dla was zdjęcia statuetki Ram z serii "Re:Zero", a potem zabiorę się za recenzję nendoska Geralta z "Wiedźmina" .
Postanowiłam również, że w tym roku poprawię się z systematycznością pisania wpisów oraz chcę jeszcze bardziej udoskonalić swoje skile w robieniu zdjęć i budowaniu makiet.

Ranalcus

Wiatr tak mocno wieje że śnieg wpada w bok, są tylko 2 opcje pogodowe do wyboru - albo lód albo lód i na tym śnieg (całe szczęście że nogi i auto wciąż całe), zimno, ciemno i wieje. Ale latem pewnie będziemy narzekać że upały i wcześnie świeci rano po oczach.
Jest jak jest, taki mamy klimat.


Przeczytane 


Ranalcus

Tokusatsu Gagaga
Bardzo ciekawa manga o OL (Office Lady - pracownica biurowa) która jest fanką toku (Chyba każdy pamięta Power Rangers?) dostałą właśnie swój serial TV, to był czas zapoznać się z mangą. Jako że uwielbiałem inne "parodie" tego typu (jak Akibaranger) czekam z zapartym tchem. Link do 1szego Epa dam w obejrzanych.


Życiowe priorytety


Zamówione 


Fejwsi






Po tym jak wkręciłam się w oglądnie anime o wesołym slime jakim jest Rimuru zapragnęłam mieć rónież jego nendoska, na szczęście nie musiałam długo na niego czekać bowiem GSC zdążyło już zapowiedzieć jego nendosa.
Zamówiłam również dla siebie prize Rem od Taito w bluzie Subaru. Bardzo podoba mi się design figurki i muszę powiedzieć, że nie mogę się już doczekać tego kiedy ta figurka zagości w moich łapkach. Dodatkowo mam już kilka fajnych pomysłów na zdjęcia.


Ranalcus


Specjalnie zamówiłem z Japonii paczkę "próbną" od znajomego (zawsze je wysyłam do siebie do Polski) aby sprawdzić jak zachowają się Niemieccy Celnicy, 8 dni od wysłania z Poczty w Chiba (Wakaba) do dostarczenia to całkiem dobry czas jak na SAL (ale oni zaSALeli xD). Jak Paulina odbierze paczkę to albo damy tutaj albo w podsumowaniu miesiąca zdjęcia.


Zagrane 


Fejwsi


Powolutku kończę grę "Lego -Jurassic Park", muszę powiedzieć, że świetnie bawię się z tą serią, prawdopodobnie w przyszłości do mojej kolekcji zagości więcej gier z filmowymi adaptacjami LEGO.


Ranalcus

Tak, to jest jeden z Bossów (Tanuko the Tanuki) w Sexy Parodius


Ludziom na nerwach, a tak na serio to odpaliłem trochę staroci na Emulatorach. Stare dobre gry na SNES, Mega Drive i automaty (niestety emulator PSX nie pójdzie mi na moim "tymczasowym" netbooku).
R-type, Super Aleste, Sexy Parodius i inne gry typu Shmup (Shoot em up -  strzelanki w których poruszasz się w jedną stronę i strzelasz do nadlatujących wrogów) zawsze są dobre na chwilkę odstresowania się (albo zestresowania się na bardzo, bardzo długo)


Zobaczone


Fejwsi 






W ostatnim czasie udało mi się zobaczyć anime o wesołym Slime a mowa tutaj dokładnie o "Tensei shitara Slime Datta Ken". Wiem, że nie jest to może niezbyt oryginalna seria patrząc po tym, że teraz praktycznie co sezon dostajemy kilka anime z Gatunku Isekai, ale mimo wszystko można się na niej dobrze bawić.
Zainteresowałam się również kreskówką "Tangled The Series" a wszystko zaczęło się od tego, że przez przypadek natknęłam się na utwór "Ready As I'll Ever Be SONG". Już od dziecka zawsze lubiłam bajki i animacje Disneya to też, chętnie zobaczyłam sobie tą serię. Jednocześnie muszę powiedzieć, że jestem pod sporym wrażeniem. Gdyż nie jest to seria typowa dla dzieci, owszem są komiczne momenty. Jakich nie brakuje, ale jednocześnie można zauważyć, że seria została stworzona dla nieco doroślejszego widza. Moim osobistym faworytem jest wątek Varina oraz tajemnicy związanej z czarnymi "kamieniami". Z niecierpliwością będę wyczekiwała kolejnych sezonów. xD 

Ranalcus


Uzgodniliśmy że obejrzymy z Pauliną oba Pacific Rim'y (tego dobrego i fajnego oraz cześć drugą) a tutaj obiecany link do 1szego epa Tokusatsu Gagaga
Tokusatsu Gagaga ep 1
P.S. Jest też fan Precure w serii - członek Yakuzy



Skoro udało nam się (dobrnąć?) do 10tego numeru to i dojdziemy do 100! Jakieś plany, ciekawostki, coś wam się przytrafiło? Piszcie w komentarzach!

19 komentarzy:

  1. U mnie Tokusatsu Gagaga czeka w kolejce, ale wiem, że to na pewno serial o mnie XDDDDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo przyjemna Komedia, zobaczymy jak będzie dalej bo w mandze jest troche ciekawych postaci i "życiowych problemów otaku" jak zakupy merchu z ulubionymi postaciami, chowanie "power levelu" oraz ukrywanie tego przed rodziną.

      Usuń
  2. Tokusatsu Gagaga wygląda zachęcająco :) Dzięki za polecenie tego tytułu ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokladnie to co napisałem dla Otai

      No, ciesze się że i dziewczyny lubią Toku (zapewne bo piekni azjaci, czy cos ;3)

      Usuń
  3. Gratuluję 10 numeru :D
    Uuuu, okropna nauczycielka. Naprawdę współczuję :(
    Kreskówka Tangled The Series wygląda ciekawie, uwielbiam animacje Disneya, a jeśli jest skierowana do starszego widza to jeszcze lepiej ;)
    Strasznie zawiodłam się drugim Pacific Rimem, szczególnie że pierwsza część była świetna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak niestety, mało jest nauczycieli z powołania, bo to tylko "zawód".
      Drugi Pacific Rim to dobicie fajnego uniwersum i serii, ale to niestety było do przewidzenia. A teraz boje się tego co zrobią z Battle Angel Alita

      Usuń
    2. Też się boję ale nadal tli się jeszcze iskierka nadziei że stworzą coś strawnego ;)

      Usuń
    3. To samo myslałem jak wychodził Death Note, Dragon Ball i kilka filmow na podstawie książek sf z lat 50tych...

      Usuń
  4. Słyszałam o tej ekranizacji, ale boje się jej. Nie wiem czy mój umysł wytrzyma taką ilość absurdu. Ps. Jeśli lubicie parodię to polecam dramę Vampire Host.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem to aż za dobrze, ja to raczej mam z wersjami anime moich ulubionych mang.

      Vampire Host - już googlam i pacze

      Usuń
  5. O.MÓJ.BOŻE. Nendoroid Rimuru jest przeuroczy! Póki co mam tylko jednego nendo dorwanego na falkonie, ale jak zobaczyłam Rimuru uznałam, że muszę go mieć. :D Anime bardzo mi się podobało. ♥

    amyrysuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, akurat i mnie Paulina wkręciła w Nendosy.
      Slime czytałem mange-skanlacje i byłem wmiare zadowolony

      Usuń
  6. Nasze GRATULACJE!
    Stare gry... dlaczego dziś nie można w nie grać przy Windowsie 10 :( tak bardzo ubolewam bo mam tyle wspaniałych perełek które działały max do wind. xp.
    Buuu...Ranalcus, chyba że znasz jakiś myk aby zadziałały :D?
    Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gry z GOG (Good Old Games) działają na nowych systemach, sa tanie i jest mnóstwo klasycznych perełek.
      Można też kombinować np: mieć starego laptopa z zainstalowanym Windows XP

      Usuń
    2. Ale np. RollerCoaster nie działa :( jak ja uwielbiałam tą grę. chlip chlip.

      Usuń
  7. O! O Geralcie bardzo chętnie poczytam (i pooglądam), bo od dłuższego czasu mam go na oku. Ostatnio nawet bardziej, po tym, jak zobaczyłam go zmiksowanego z nendo Hoozukiego (piękny widok :D).

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń