poniedziałek, 25 lipca 2016

Wonder Festival "Summer" - 2016 ( nur polnisch )


Wczoraj odbyła się impreza o nazwie "Wonder Festival", w skrócie "Won Fes", na której pokazywane były figurkowe zapowiedzi na nadchodzące miesiące. Po opadnięciu wszystkich emocji postanowiłam zabrać się za notkę podsumowującą moją listę najlepszych zapowiedzi. Notkę o poprzednim WonFeście możecie przeczytać tutaj. Nie przedłużając zapraszam was do mojego podsumowanka:



Nendoroidy :




1). Rem - Moja ulubiona postać z serii "Re:Zero kara Hajimeru Isekai Seikatsu". Mam nadzieję, że GSC pomyśli w najbliższym czasie o nensosku jej siostry bliźniaczki, Ram. W końcu rodzeństwa nie powinno się rozdzielać! Na 100% ta figurka pojawi się w mojej nendoskowej kolekcji.
2). Tatsumaki - z "One Punch Mana". Ta pani pojawiła się już na poprzednim WonFeście. Jak na razie zastanawiam się nad jej zakupem. Pewnie jak zobaczę wszystkie jej dodatki oraz minki to będę wiedziała, czy pojawi się ona w mojej kolekcji.

3). Mumei - z anime "Koutetsujou no Kabaneri". Bardzo pozytywna i wesoła postać. Na 100% jej figurka pojawi się w mojej nendoskowej armii.
4). Yuudachi - "poi, poi". Najsłodsza statko-dziewczynka nadchodzi! (≧∇≦)/ Choć nie jestem wielką fanką "Kantai Collection", to jest z tej serii kilka postaci, które bardzo polubiłam za ich wygląd i charakter. Yuudachi należy właśnie do grona tych postaci, które mnie czymś urzekły. Jak na razie zastanawiam się nad jej zakupem. Pewnie jak zobaczę wszystkie jej dodatki oraz minki to będę wiedziała, czy pojawi się ona w mojej kolekcji.
5). Horo - z serii "Spice and Wolf". Proszę, uszczypnijcie mnie. Czy to się naprawdę dzieje?! Moja ulubiona wilczyca doczekała się w końcu swojego nendoska! Nie skłamię jeśli powiem, że nendoroid Horo był moim marzeniem od kiedy zaczęłam swoją figurkową przygodę. Tym bardziej jestem teraz w szoku widząc tą zapowiedz. Na 100% jej figurka pojawi się w mojej nendoskowej armii. xD


Statuetki :



Misaka Mikoto - w chińskiej sukience. Figurka powstała na podstawie tego artu. Ta figurka na pewno dołączy do mojej kolekcji. Mam nadzieję, że Aquamarine pomyśli też o zrobieniu Kuroko do pary z Misaką. (。・ω・。)ノ♡


Natsume Takashi - z mangi "Natsume Yujinchou". O panie, jaka ta figurka jest piękna! Pewnie będzie kosztował "miliony", ale chcę go. xD Jeśli jego cena nie przyprawi mnie o zawał, to na bank pojawi się on w mojej kolekcji.


Belldandy - z serii "Oh! My Goddess". Bardzo lubię Belldandy i cieszę się z tego, że ma wyjść jej nowa figurka. Do serii Oh! My Goddess mam duży sentyment i od dłuższego czasu myślałam już nad zakupem jakiś figurek z tej serii. Może dzięki gsc w końcu nadaży się okazją do wzbogacenia mojej kolekcji. W wypadku tej figurki dopiero po zobaczeniu końcowej wersji oraz ceny zdecyduję się, czy pojawi się ona w mojej kolekcji.



Usagi Tsukino - znana i kochana przez wszystkich fanów "Salior Moon". Jako dziecko byłam wielką fanką "Czarodziejki z księżyca". Może to zabawne, ale po tylu latach nadal uwielbiam tego blond włosego "króliczka". Bardzo podoba mi się charakter figurki. Statuetkę wypuszcza firma MegaHouse. Podobnie jak w przypadku Belldandy decyzję w sprawie zakupu podejmę dopiero po zobaczeniu wersji w kolorze oraz ceny.

Podsumowując. Tegoroczna edycja WonFesu była bardzo kolorowa. Po raz kolejny pojawiło się wiele zapowiedzi statko-dzieczynek, mieczo-chłopców, sporo Saber i Miku. Mogę powiedzieć, że ten WonFes był dla mnie bardzo udany. Jak widzicie pojawiło się kilka moich figurek "marzeń", ale odbyło się bez szaleństw. Wciąż nie mogę uwieżyć w tą wiadomość o nendosie Horo. *^* 
A czy wam podobał się tegoroczny festwial? Macie już jakieś figurki na oku?

Posłowie :

Na dniach pojawi się recenzja modelu mini 4 WD "Shining Scorpion" oraz dwie inne notki.
Przypominam o trwającej tylko do dzisiaj rozdawajce. Każdy może wygrać! O(≧∇≦)O

12 komentarzy:

  1. Mnie w Natsume najbardziej się podoba Madara i jego oczy *^* ciekawa jestem, ile Koto zajmie pomalowanie go i wydanie
    U mnie jest na bogato, ale ze względu na to, że mam skalę które 'mieć muszę'. Ale na szczęście nie ma tego za dużo i jakoś tam sobie wypracuję mój budżet XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również najbardziej spodobał się Madara w tej statuetce, sama jestem bardzo ciekawa kiedy zobaczymy skończoną figurkę. Oby jej cena nie przyprawiła nas o zawał. xD

      Usuń
  2. O, Horo, ale super! O ile się nie mylę, do tej pory nie miała zbytniego szczęścia do figurek...
    Natsume wygląda fajnie, ale w sumie tylko ten nastroszony zwierz. Sam chłopak wygląda mi jakoś tak...sztywno? xD
    Muszę zobaczyć, jak całość będzie wyglądała w kolorze. ^^
    A figurka z Usagi jest prześliczna! *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcześniej było parę ładnych figurek Horo ale jako "miłośnik" nendosów jestem naprawdę w szoku, że Horo dostała w koncu swojego nendosa. *^*
      Madara wygląda naprawdę zacnie, Natsumo może już nie koniecznie robi takie wrażenie. Ja również jestem ciekawa wersji w kolorze. :D
      Usagi mnie kupiła tym, że siedzi w tym pucharku. :)

      Usuń
  3. Usagi zdecydowanie. O ile nie zrobią z niej limitki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jeśli tylko będzie ładna i nie limitowana to na pewno zagości w mojej kolekcji! :D Czy Tobie również spodobała Ci jej poza?

      Usuń
  4. Ta figurka z Natsume wygląda mega, chciałabym zobaczyć, jak będzie prezentować się w kolorze *.* Ale cena pewnie zbije z nóg :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również nie mogę się doczekać wersji w kolorze, już teraz bardzo mi się ta figurka podoba a co dopiero później. :D Może z jej ceną nie będzie tak źle. Nie wiem po co się oszukuję xD

      Usuń
  5. Ciesze się Twoim szczęściem :D Pozdrawiam
    Kusonoki Akane

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :D
      Ja również Gorąco Pozdrawiam ~Fejwsi. :)

      Usuń
  6. Jeju, jaka ta Usagi kochana!
    I dzięki za podlinkowanie na twitterze Natsume *^*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Usagi jest kochana! *^*
      Nie ma za co, trzeba się dzielić szczęściem z innymi. Wiem, że tak jak ja lubisz Natsume dlatego go podesłałam. :D

      Usuń