piątek, 14 kwietnia 2017

Figure_photo_challenge - Styczeń, Luty, Marzec / Januar, Februar, März

Gorąco Witam was w pierwszym tego roku poście z serii Figure_photo_challenge! Wcześniej wpisy z tej kategorii pojawiały się cyklicznie raz w miesiącu, ale z początkiem nowego roku postanowiłam zrobić z tego cykl trzymiesięczny. Słowem wyjaśnienia w serii postów "Figure-photo-challenge! pokazuję wam swoje najlepsze/ulubione zdjęcia z danego okresu.
Jak już pewnie zauważyliście moje zdjęcia powolutku stają się coraz lepsze, ale jak to się mówi trening czyni mistrza. Poniżej możecie zobaczyć efekty mojej pracy z ostatnich trzech miesięcy. Niestety tym razem nie ma tego za wiele, ale przy następnej okazji trochę to nadrobię. ^^

________________________________________________________________________

Herzlich Wilkommen in den ersten Figure photo challenge! in diesem Jahr. Die Vorherigen posten von dieser kategorie kammen regelmäßig jeden Monat, aber am anfang dieses Jahr entschied ich das sie jetzt jeden dritten Monat gepostet werden. Ein Wort der Erklärung, in der serie von Figure_photo_challenge werde ich ab jetzt meine besten Fotos von den drei Monat Zeitraum posten. So wie ihr es sicher bemerkt habt sind meine Fotos viel besser geworden, aber wie man es sagt die übung macht den Meister. Hier drunter könnt ihr die efekten meiner arbeit von den letzten drei Monaten sehen. Leider gibt es diesmal nicht so viel Fotos, aber nachstes mal wird es mehrere geben. ^^








***


Camera Used: Nikon D3300 


* AF- S DX NIKKOR 18- 105 mm f/3.5-5.6G ED VR
* AF- S DX Micro NIKKOR 40 mm f/2.8G

10 komentarzy:

  1. Pierwsze i ostatnie najładniejsze!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega urocze foteczki! Pierwsze i przedostatnie zdjęcie najbardziej mi się podoba :) ten kotek <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! <3 Ja najbardziej lubię pierwsze i drugie zdjęcie. :D

      Usuń
  3. "Powolutku coraz lepsze" to trochę skromne określenie jak na tak świetne zdjęcia, które robisz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję za ciepłe słowa.<3 Ja osobiście uważam, że muszę jeszcze wiele dopracować w swojej fotografii. Dlatego też powiedziałam, że moje zdjęcia stają się "powolutku coraz lepsze" ^^

      Usuń
  4. Fava nie wybiorę, bo nie ma jak xD Wszystkie są świetne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! :D Nie tylko moje zdjęcia są świetne bo Twoje również zasługują zawsze na podium na mfc. xD

      Usuń
  5. W tych goglach na desce strasznie mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również to zdjęcie w goglach się bardzo podoba. :)

      Usuń