piątek, 8 grudnia 2017

"Fairy tail" Fantasia - Artbook

Gorąco witam was w recenzji pierwszego artbooka z "Fairy Tail" pod tytułem Fantasia. Pod lupę weźmiemy wydanie Niemieckie za które odpowiedzialne jest wydawnictwo Carlsen Manga.

I warmly welcome you in the review of the first artbook from "Fairy Tail" under the title Fantasia. We take a closer look at the German edition of the publishing house Carlsen Manga.



Artbook "Fantasia" to pierwszy artbook z pracami Hiro Mashimy. Miał swoją premierę w 2012 roku, wydane niemieckie zostało wypuszczone rok później ( 2013 rok ) przez wydawnictwo Carlsen Manga.

Na początek parę słów na temat wydania. Artbook Fantasia posiada matową obwolutę z bardzo żywą ilustracją na przodzie okładki, z tyłu natomiast znajduje się rysunek płomienia. Okładka pod obwolutą jest biało - czarna i na pierwszej stronie posiada pierwotny szkic z okładki, z tyłu ponownie został ukazany motyw płomienia.


Artbook "Fantasia" is the first art book with the works of Hiro Mashima. It had its premiere in 2012, the German edition was released a year later (2013) by the Carlsen Manga publishing house.

At the beginning, a few words about the publication. Fantasia Artbook has a matte dust jacket with a very vivid illustration on the front of the cover, while on the back there is a drawing of the flame. The cover under the dust jacket is white and black and on the first page is the original sketch from the cover, the back of the flame has been shown on the back.




Artbook został wydany na gładkim, lekko śliskim, ale matowym papierze, który idealnie eksponuje barwne kolory i detale zawarte w pracach Hiro Mashimy. Ilustracje są naprawdę piękne. Bardzo lubię styl i charakter rysunków jakie oferuje nam pan Mashima, to co najbardziej podziwiam w jego pracach to przepiękne ilustracje żeńskich postaci.
Mniej więcej sto pierwszych stron to oczywiście przepiękne ilustracje, resztę książki stanowią porady, komentarze i wywiad z autorem.

Artbook was released on a smooth, slightly slippery, but matte paper that perfectly exposes the colorful colors and details contained in the works of Hiro Mashima. The illustrations are really beautiful. I really like the style and character of the drawings that Mr. Mashima offers us, what I admire most in his works are beautiful illustrations of female characters.
More or less the first hundred pages are of course beautiful illustrations, the rest of the book is advice, comments and an interview with the author.



Czy warto sięgnąć po te album? Moim zdaniem warto. został on dobrze wykonany i posiadają dużą ilość przepięknych ilustracji, które z pewnością zachwycą nie tylko fanów serii "Fairy Taill", ale też miłośników mangowych kobiecych wdzięków. xD
Jeśli trafi wam się okazja by zdobyć ten album to powiem wam, że zdecydowanie warto dodać go do swojej kolekcji. 
Ja pewnie w najbliższym czasie będę polować na drugią odłsonę artbooka z "Fairy Tail" pod tytułem Harvest 
Poniżej możecie zobaczyć więcej zdjęć i ilustracji z środka artbooka.

Is it worth reaching for this album? In my opinion, it's worth it. it has been well made and has a large number of beautiful illustrations that will surely delight not only fans of the series "Fairy Taill", but also lovers of manga feminine charms. xD If you get the chance to get this album, let me tell you that it's definitely worth adding to your collection.
I'm probably going to hunt for the second edition of the artbook from "Fairy Tail" under the title Harvest.
 Below you can see more photos and illustrations from the center of the artbook.










17 komentarzy:

  1. Juz chcialam pisac, ze zla recenzja, bo nie ma nic o cyckach, a przeciez to w Fairy Tail najwazniejsze, ale doczytalam, ze polecasz wielbicielom mangowych kobiecych wdziekow, swiat zostal ocalony przed zaglada.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ANATOMICZNIE zgodne detale ciala kobiecego
      Całe szczęście ze to nie blog o anatomii, bo byśmy musieli OGRANICZYĆ ilość cyckow

      Usuń
  2. Artbook, jak i sama manga/anime Fairy Tail nie jest dla mnie - zbyt wiele razy sięgałam po ten tytuł i jakoś tak, meh. Ale cieszę się z udanego zakupu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem tak, sam tego nie oglądałem/czytałem (próbuje ograniczać Shouneny itp. xD) ale najwazniejsze ze podoba sie dla Pauliny

      Usuń
  3. Średnio co prawda przepadam za Fairy Tail, ale są dwa jego aspekty które doceniam - muzyka i projekty postaci kobiecych. Dziewczynki rysowane przez Hiro Mashimę są naprawdę śliczne i na tych ilustracjach to wyraźnie widać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najwazniejszy punkt w sprzedazy dla serie
      - designy kobiece
      Mnie tez bardzo przykuwaja, chociaz nie siedze w tym animcu

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Artbooki/Photobooki to dar (idealny prezent na Świeta) dla każdego fana

      Usuń
  5. Fairy Tail to tytuł dla mnie trochę sentymentalny, bo jeden z pierwszych tasiemców po jakie sięgnęłam (kiedy zaczynałam miał on około 100 odcinków, także nie wiedziałam na co się piszę XD). Artbook wydaje się być porządny, a ilustracja na okładce jest bardzo zachęcająca. :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie "nostalgicznym tasiemcem" jest oczywiscie DBZ i OnePiece
      Okladaka przyjazan i zachecajaca ale przeciez "liczy sie wnetrze" ;3

      Usuń
    2. Byłam zbyt pochłonięta Disneyem, księżniczkami i Pokemonami, kiedy DB u nas leciał XD Tylko oglądałam kilka odcinków z przyszywanym kuzynostwem, ale i tak nic z tego nie pamiętam. Oczywiście potem trochę obejrzałam, ale i tak nie wszystko, bo pierdylion innych rzeczy... A OP zostawiłam sobie na koniec wszystkich popularnych tasiemców i tak się wciągnęłam w animo, że w 3/4 miesiące (chodziłam jeszcze do szkoły także nie mogłam całych dni na to przeznaczyć xD) obejrzałam od początku wszystko co było aktualnie dostępne, a było to jakoś jeszcze przed "2 letnią przerwą". Eh. Wspomnień czar... <3 A FT wychodziło, byłam podjarana Wybielaczem, Naruto uznałam, że było za dużo, więc zaczęłam oglądać to-to o przygodach magów. XD
      Jestem jedną z tych osób, które lubią FT za fabułę, akcję, bohaterów niż pełnokształtne dziewuszki. (Oczywiście zdaję sobie sprawę, że to nie jest jakieś wybitne, ale rozrywki i emocji dostarcza XD) Nie przepadam za ecchi, ale tutaj jest ono znośne, bo jestem na tyle pochłonięta shounenową częścią mango/animo, że dorodność poniektórych bohaterek mnie nie drażni. :P

      Usuń
    3. >pochlonieta Pokemonami
      W A Z N E Pytanie
      ŚWIETNE GRY czy te anime o najbardziej nieudolnym trenerze pokemon?

      Usuń
    4. Miałam 5 lat, także Polsat i animo. XD

      Usuń
  6. To jednak nie moja estetyka, ale doceniam pasję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witamy
      I tak, akurat rożne style rysunku (sam preferuje serie z lat 70tych i 80tych) odmiennie przykuwają zainteresowanie.
      Plus lepsza taka pasja niż żebyśmy kasę wydawali na głupoty

      Usuń
  7. Uwielbiam artbooki, jeśli są ładne seria nie jest ważna *^* Pewnie tego długo nie kupię, bo mam swoje priorytety, ale fajnie było o nim poczytać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DOKŁADNIE to
      Artbooki z serii której jest się fanem to ZŁOTO
      Artbooki z serii której nie znasz ale są ładne to TEŻ ZŁOTO

      Usuń