niedziela, 23 września 2018

Dwutygodnik fana #5

Witam Was dzisiaj Gorąco w naszej najnowszej notce z "Dwutygodnikiem Fana". Tak dobrze słyszycie minęły już okrągłe dwa tygodnie od pojawienia się tutaj ostatniego wpisu i z wstydem przyznaje się do tego, że w ostatnim czasie trochę zaniedbałam tego bloga - proszę nie bijcie! xD
Od kiedy zaczęłam studia sporo się u mnie pozmieniało i musiało minąć troszkę czasu bym mogła wszystko sobie w spokoju poukładać.
Naprawdę bardzo prowadzić tego bloga i możecie wierzyć mi na słowo, że brakowało mi go. Lubię tą naszą małą społeczności, którą udało nam się tutaj zebrać i stworzyć. Zawsze robi nam się miło na sercu gdy widzimy wasze komentarze i łapki pod naszymi wpisami. Mam tylko nadzieję, że nie przynudzamy was za bardzo. xD
Na ogół może tego po mnie nie widać, ale jestem dość pozytywną osobą i chętnie dzielę się swoją pozytywną energią z innymi.
Na koniec chcę tylko zapowiedzieć duże zmiany, które pojawią się tutaj już wkrótce! (≧∇≦)/ 
( "Kluska" Paulina - Fejwsi  pełna energii bierze się do pracy  xD)






Co słychać 

Fejwsi



Ostatnio sporo się u mnie działo przez co byłam troszkę mniej aktywna, ale już powolutku do was wracam. W ten weekend udało mi się zrobić trochę zdjęć oraz miałam chwilkę by popracować nad nowymi makietami, których zdjęcia ukażą się już wkrótce na blogu i fanpage.
W poprzednim tygodniu pojawił się w moim domu mały Leo ( Leoś ) - świnka morska  rasy Teddy, która kupiłam po tym jak jedna świnka z naszego stadka odeszła po źle postawionej diagnozie przez weterynarza... 。・゚゚・(>д<)・゚゚・。

Ranalcus

Ostatnie tygodnie "wakacji" (pracuje cały czas wiec coś takiego nie istnieje) przed ostatnim rokiem Magisterki były pasmem nieustannych "ciężkich robót" wkoło domu, od malowania balustrad/płotów, przez rąbanie drzewa na rozpałkę po przygotowanie ogrodu do jesieni i później zimy.


Przeczytane

Fejwsi

Czy przeczytanie podręcznika do anatomii się liczy? xD

Zamówione

 Fejwsi 



Zamówiłam dla siebie nendoska racing Miku 2013 - Sepang Ver. Bardzo spodobały mi się jej design, który powstał na podstawie iliustracji Saito Masatsugu. Urzekły mnie jej skrzydełka, które są podobne w całości ruchome.
Kupiłam również nendoska mojej ulubionej bohaterki z serii "Uma Musume: Pretty Derby" - Special Week, mam nadzieję, że w przyszłości Good Smile Company zdecyduje się wydać więcej dziewczyn z klubu Spica!

Ranalcus

Pieniądze poszły na ubezpieczenia auta i inne potrzebne ale mało przyjemne wydatki, więc zakupowa dieta cud i przejściowy (miejmy nadzieje) głód zakupowy w toku.

Zagrane




Fejwsi

Po tym jak dostałam PSP w prezencie od Ranalcusa wciągnęłam się w granie gry "Naruto Spippuden - Ultimate Ninja Heroes 3" - naprawdę bardzo przyjemna gra, która wiernie pozwala brać udział w historii i odegrać znaną wszystkim fabułę z mangi/anime. Ponadto mamy możliwość stoczenia pojedynków z różnymi bohaterami z świata Naruto.
|
Ranalcus

Ogrywam teraz Yo-kai Watch 1ke na 3DS aby przejść wszystkie główne gry z serii w kolejności produkcji. Całkiem przyjemna gra, bardziej rozbudowana niż Pokemony (które mi się mocno "przejadły" już lata temu) a 1ka to właśnie "najbiedniejsza" cześć serii a i tak naprawdę daje dużo radochy.


Zobaczone

Fejwsi



W ostatnim czasie wciągnęłam się w oglądanie kanału "Die Meeries" z którego można nauczyć się sporo ciekawych rzeczy o świnkach morskich. Kończę również oglądać filmiki Let's Play z Fallouta prowadzone przez Rycon Roleplays.

Ranalcus




Kończę oglądać wszystkie serie Precure w kolejności produkcyjnej i zaczynam oglądać wszystkie odcinki Yo-kai Watch (z subami bo wersja z dubbem jest pocięta). Jak dobrze pójdzie to do końca roku uda się wszystko obejrzeć (250+ odcinków chyba).

4 komentarze:

  1. Czasem tęsknie za pisaniem swojego Dwutygodnika fana, więc fajnie widzieć notki u kogoś co słychać <3 Ja właśnie też coś nie mogę się ogarnąć z blogiem, bo nowa praca ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze są też miesięczniki dostępne ;3
      I tak, przyznajemy sie ze bazowaliśmy na twoim pomyśle

      Usuń
  2. Kiedyś oglądałam dużo anime a mało czytałam mang ( kwestia dostępności ) teraz jest na odwrót. Do tego człowiek się rozleniwił i dorósł :) a przez to nie chce już ściągać tylko wole Netflix itp. Crunchyroll mnie denerwuje bo miałam nawet Premium ale co chciałam obejrzeć to jest blokowane w Polsce np. Sakura Clear Card i SM Crystal. Zaczynam rozważać kupowanie zagranicznych wydań anime :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam to samo, teraz głownie mangi (skanlacje albo wydania Jap/Ger/It) a z animcow to głownie starsze serie a z bierzacego sezonu to tak naprawdę 2 serie (które się ciągną od poprzedniego sezonu)

      Usuń