czwartek, 6 grudnia 2018

Dwutygodnik fana #8

Gorąco Witamy was w nowym wpisie z serii Dwutygodnika fana. Z okazji dzisiejszych Mikołajek życzymy wam wszystkiego dobrego! Ja mało nie zgniotłam paczuszki niespodzianki od Mikołaja, który to umieścił ją na krześle. Mało brakowało a bym na nią usiadła. xD 

Jak was zaskoczył biało włosy dziadek buty i skarpety pełne?





Co słychać



Fejwsi

Praca - nauka, nauka - praca... Ostatnie czasy każda chwila wolnego czasu jest dla mnie na wagę złota. Próbuję się jakoś wyrwać z tego "kółka chomika" by trochę odetchnąć i przystopować. Co jak na razie nie za dobrze mi wychodzi. xD
W każdym wolnym momencie staram się też co nieco napisać na bloga/ zrobić jakieś zdjęcia - czego efektów jak na razie nie widać ale powolutku pracuję nad nowymi wpisami/ projektami i mam nadzieję, że już wkrótce będę miała okazję się nimi z wami podzielić . Zaczęłam rozglądać się za lampami do mojego mini "studia fotograficznego", by nie być też uzależnionym od światła "naturalnego" może ktoś z was orientuje się co nieco w tym temacie i mógłby mi polecić jakiś dobry sprzęt?
Aktualnie pracuję nad kilkoma większymi projektami takimi jak "tawerna" pod zdjęcia nendoska Geralta z serii "Wiedźmin" i Horo z "Spice and Wolf". Jako ciekawostkę powiem wam, że ten projekt będzie jednocześnie połączony z moją prezentacją na uczelnie, z której na pewno zdam wam później mini relację. Kolejnym projektem jest łaźnia Onsen oraz mini świątynia do zdjęć z nendoskiem Reimu Hakurei.
Myślę, że przy dobrych wiatrach od przyszłego tygodnia powinnam być nieco bardziej aktywna na blogu i fanpage, a przynajmniej postaram się być! Dziękuję wam wszystkim za wsparcie, którego nam udzielacie w komentarzach, like na facebooku itp.

Ranalcus 

;___;
Mój kochaniutki laptopik umarł, jedyny prawdziwy przyjaciel i miłość życia T__T
Ale wyciągnąłem swojego starego notebooka, a w pracy wciąż mam służbowy to mam jak przeglądać wasze blogi od Poniedziałku do Piątku w godzinach 8-16. ;3
 Na dniach kupuje 3DS XL dla Pauliny na prezent (ale Ciii... aby nie usłyszała) abyśmy mogli wspólnie grać. Nic tak nie cementuje związku jak walka na śmierć i życie w Pokemon'ach.
 Odmalowałem swoją sypialnie jak i wstawiłem nowe łóżko, materac tak twardy że mogę nim gwoździe wbijać ale nawet dzięki temu dobrze się wysypiam i wstaje wcześniej (okolice 6:10), chociaż ranki nie są teraz najpiękniejsze to muszę wyprowadzić psy na wybieganie się (oraz przy okazji mieć te seksowne łydy jak ze stali xD).

Przeczytane



Fejwsi
Autora nowelki "Spice and Wolf" chyba nie muszę wam przedstawiać, bo raczej każdy o nim słyszał. w ostatnim czasie miałam przyjemność poznać kolejny tytuł jego twórczości a mowa tutaj dokładnie o mandze "Magdala de Nemure" . Opowiadająca historię pięknej siostry zakonnej Urle Fenesis oraz zadziornego alchemika Kuslera, któremu nie straszne jest palenie kości świętych. Marzy o tym by któregoś dnia osiągnąć coś wielkiego a tym samym dołączyć do elitarnej grupy alchemików.
Chciałam bym kiedyś zobaczyć anime na podstawie tej mangi, chociaż wątpię by to miło miejsce przez to, ze ta seria nie jest raczej zbyt popularna a szkoda. Historia jest naprawę bardzo fajna i jestem pewna, że powinna przypaść do gustu fanom mangi / nowelki "Spice and Wolf"

Ranalcus 

Zamiast czytać książki to musiałem je przekładać, po skończonym remoncie, przemalowaniu pokoju. Wstawieniu i złożeniu nowego łóżka pomyślałem że warto zrobić "Wiosenne porządki" (lekko spóźnione ale no hej) i zrozumiałem że nie mam już żadnej wolnej przestrzeni na swoje książki (już dawno układałem je w 2 rzędy) . Macie jakieś rady co mogę zrobić?



Zamówione 



Fejwsi





Zamówiłam dla siebie figmę Emilki z serii "Re:Zero". Ciekawa jestem czy GSC zdecyduje się na wydanie figmy/nendoska Subaru tak jak to zrobili w wypadku Kazumy z "Konosuby". Myślę, że mogli by to zrobić zważywszy na to jak ta seria jest popularna.
Kolejną rzeczą jaką dla siebie zamówiłam jest nendosek Goblin Slayera, na jego przyjście naprawdę niue mogę aię już doczekać. Mam już masę pomysłow na zdjęcia z jego udziałem. Mam nadzieję, że GSC wyda też nendoska jego wiernej towarzyszki Onna Shinkan ( kapłanka ).

Ranalcus 

100Cure Vol.1 & Vol.2 - z Suite Precure

Zamówiłem sobie Doujinowe Artbooki 100Cure - Vol.1 Vol.7 Vol.14 . 108 stron szkiców danej postaci. Każdy "numer" to inna Precure (na eBayu sa sprzedawane po 50 Euro, a ja kupuje je w Japonii po 20zł, dlatego właśnie mnie NIE stać na zakupy w Europie czy kupowanie Bootlegów z Chin, po prostu w Japonii jest TANIEJ!), więcej Shikishi (karty z autografami i rysunkami autorów), narzędzia oraz farby. Rozmyślam tez co kupić dla nowo poznanego kumpla z Anglii który kolekcjonuje zabawki z lat 80tych. Odpowiedzią jest ZOIDS (ruchome figurki Robo dinozaurów stworzone przez firmę TOMY - teraz Takara Tomy)  oraz Microman  (miniaturowe action figurki w skali 1/18 z gigantyczną ilością stawów i punktów ruchu. A i póżniej wprowadzili magnesy w stopach). No i oczywiście - Gundam i Mini4wd. Bill jest kolejna osoba którą w to wkręciłem, tak samo jak i wielu, wielu innych ludzi - wszystko zgodnie z Keikaku (Keikaku znaczy plan w j. Jap.)

A tutaj macie link do blogu szanownego kolgi - prowadzi go już ponad 10 lat!
Moonbase Central
Blog obfituje w zabawki z lat 70tych - 80tych, więc raczej to nie jest dla każdego, ale szczerze uwielbiam go za wyjątkowe zdjęcia jak i miłość oraz poświecenie które autorzy wkładają w ten blog.

Zagrane 

Ranalcus 

Jak grać? Jak żyć? Laptop trup a me serduszko krwawi. Więc odpaliłem 3DS i zacząłem sprawdzać SMT IV Apocalypse i jestem naprawdę zadowolony z tej kontynuacji głównej linii Shin Megami Tensei (u nas bardziej znanej z bocznej linii gier - PERSONA) . Czyli jednak to prawda że czasami złe rzeczy prowadzą do dobrych.



Zobaczone

Fejwsi




W ostatnim czasie byłam za bardzo skupiona na nauce by coś oglądać. Chociaż udało mi się zobaczyć kilka odcinków anime "Release the Spyce" seria opowiada o grupie młodych szpiegów. Staram się też oglądać w miarę na bieżąco serię "Goblin Slayer"|, która jest moim osobistym faworytem tego sezonu oraz "Toaru Majutsu no Index III"

Ranalcus

 Odpaliłem telewizor pierwszy raz od 2 czy tam 3 lat. Serio, jedyne do czego mi służył to uruchomić konsole albo zobaczyć anime z pendrive/dysku. Teraz już pamiętam czemu nie oglądam telewizji - reklamy potrafią być tak długie jak jeden odcinek anime!

8 komentarzy:

  1. Trochę spóźnione ale wszystkiego najlepszego po Mikołajkach :)
    Jestem bardzo ciekawa tej tawerny. Czekam na zdjęcia :D
    Jak to? Planowałeś obejrzeć w telewizji coś innego niż reklamy? Przecież tam filmy to tylko dodatek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. D:
      To są filmy w telewizji???

      Oczywiście zdjęcia i recenzja będzie we właściwym czasie

      Oraz wszystkiego Najlepszego z okazji po-Mikołajek!

      Usuń
  2. Jakieś porady dla Żółtodzioba, który dopiero co wpadł na Twojego bloga? Muszę się chyba trochę tu rozejrzeć.
    Przesyłam spóźnione najlepsze życzenia i dużo ciepła! :)

    Standardowo, zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobre życzenia nigdy nie są spóźnione ;3

      Ogólnie blog jest około mangowo-figurkowy-modelarski i jest prowadzony przez moją dziewczynę a ja tylko coś tam od czasu do czasu nabazgram ;3

      Usuń
  3. Ten nendosek Goblin Slayera jest prze uroczy! Jak zaczęłam oglądać anime to nie sądziłam, że aż tak polubię tę postać, chociaż dużo w tym zasługi seiyuu Goblin Slayera, mogłabym go słuchać i słuchać! Powodzenia w przedświątecznych porządkach, nauce i życzę szybkiego zmartwychwstania laptopowi ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witamy osobę o zacnym guście!
      Akurat mi bardziej podeszła manga ale Paulina uwielbia anime Goblin Slayer.

      Laptop niestety odszedł do krainy wiecznego szybkiego internetu, teraz po świętach będę musiał odkładać na jakiegoś mocnego PCta (co teoretycznie wychodzi na dobre).

      Dziekujemy i wzajemnie

      Usuń
  4. Szkoda laptopa ale z dobrych stron będzie nowy ;) Wszystkiego dobrego z okazji świąt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekujemy! Przepraszam ze dopiero teraz odpisuje ale bylem 2 tygodnie w Niemczech u Fejwsi i wczoraj wrocilem.
      Wesolych Swiat, Nowego Roku i wszystkiego Najlepszego!

      Usuń