sobota, 31 grudnia 2016

Figure_photo_challenge - Grudzień / Dezember

Gorąco witam Was w ostatnim tego roku poście z kategorii Figure_photo_challenge! Ten miesiąc był dla mnie bardzo pracowity. Udało mi się stworzyć świąteczny filmik z zdjęciami nad, którym myślałam już od dłuższego czasu. Dodatkowo powstały dwie zimowe / świąteczne makiety, których zdjęcia możecie zobaczyć poniżej. Nie przedłużając zapraszam was wszystkich gorąco do przejrzenia przesłodkich zdjęć!

Herzlich Wilkommen in den letzen Figure photo challenge! dieses Jahres. Dieser Monat war für mich sehr betriebsam. Ich habe es geschaft ein weinachts video mit den fotos an dennen ich lange herumgedacht habe zu machen. Dazu hab ich noch 2 Winter/Weinachts dioramas gemacht denen fotos ihr unten drunter sehen könnt. Ohne weiter herum zu reden möchte ich euch süße fotos zeigen!









***

Camera Used: Nikon D3300 
* AF- S DX NIKKOR 18- 105 mm f/3.5-5.6G ED VR
* AF- S DX Micro NIKKOR 40 mm f/2.8G

3 komentarze:

  1. ŻE CI SIĘ CHCE XD
    Generalnie to wielkie brawa dla Ciebie, uwielbiam Twoje foty nendosków <3 plus to, ile się napracowałaś przy tym daje wiele plusów dla każdego zdjęcia <3
    Kocham tą Yui przy kominku ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! <3 Chechu Tobie też należą się wielkie brawa, bardzo lubię oglądać Twoje zdjęcia statuetek. :)
      Ja osobiście z tego zestawienia uwielbiam Kuroko, zdjęcie z Yui powiedziłam bym, że jest u mnie na drugim miejscu. ^^

      Usuń
  2. Naprawdę śliczne zdjęcia :) Brawo :)

    OdpowiedzUsuń