poniedziałek, 16 lipca 2018

Podsumowanie miesiąca - Czerwiec 2018 / June 2018 ( English version inside! )

Gorąco witam was dzisiaj w czerwcowym podsumowaniu zdobyczy. Wpis ten początkowo miał się pojawić trochę wcześniej, ale przez natłok obowiązków zaliczył mały poślizg czasowy ( Sic! No wcale nie taki mały, ale niech będzie... xD )
By nie przedłużać zapraszam was do poniższego wpisu.

I warmly greet you today in June summary. This entry was meant to appear a little earlier, but due to the lots of duties, it got a small time slip (Well, not so small, but let it be ... xD)
To not prolong I invite you to the entry.





W poprzednim miesiącu moja kolekcja powiększyła się o 5 mang, 3 figurki oraz brelok 

In the previous month, my collection increased by 5 manga books, 3 figurines and a rubber keychain



PRASÓWKA/PRESS :





* " Księga Vanitasa" nr.1-4 - to manga Jun Mochizuki, autorki "Pandora Hearts". Jest to jedna z moich ulubionych artystek i gdy tylko dowiedziałam się,ze ta manga ma zostać wydana w Polsce to bardzo się ucieszyłam.  Manga opowiada historię tajemniczego młodzieńca o imieniu Vantias, który przy pomocy tajemniczej książki leczy wampiry z klątwy, która zmienia je w krwiożercze monstra.

* "The Book of Vanitas" No. 1-4 - is the manga of Jun Mochizuki, author of "Pandora Hearts". This is one of my favorite artists and as soon as I learned that this manga it would be released in Poland, I was very happy. Manga tells the story of a mysterious youngster named Vantias who, with the help of a mysterious book, heals vampires from a curse that turns them into bloodthirsty monsters.
 

* "Strażnik domu Momochi" nr.1 - manga opowiada historię Himari Momochi, która w dniu swoich szesnastych urodzin otrzymuje w testamencie starą rodzinną posiadłość. Po przybyciu na miejsce okazuje się, że domostwo zamieszkałe jest przez dość osobliwe towarzystwo. Od teraz życie dziewczyny będzie pełne niespodzianek.
Manga może nie należy do grupy oryginalnych tytułów, ale mimo to mnie urzekła.

* "The Demon Prince of Momochi House" No. 1 - manga tells the story of Himari Momochi, who on the day of his sixteenth birthday receives the old family estate in his last will. After arriving at the place, it turns out that the house is inhabited by quite a strange company. From now on, the girl's life will be full of surprises.
Manga may not be unique story, but nevertheless captivated me.




FIGURKI/FIGURINES



W pierwszej paczuszce jaka do mnie dotarła znalazł się kopiujący ninja, mistrz Kakashi - sensei. Naprawdę bardzo cieszę się z tego, że udało mi się go dołączyć go do mojej kolekcji. Dodatkowo ucieszył mnie fakt, że udało mi się go zdobyć w bardzo okazjonalnej cenie. :) 

In the first package that came to me, contained a copying ninja, master Kakashi - sensei. I am really happy that I was able to add it to my collection. In addition I managed to get it at a very occasional price. :)

Gdy tylko zobaczyłam zapowiedz nowego nendoska Hakurei Reimu to wiedziałam, że będę chciała ją w swojej kolekcji. Jest to odświeżona wersja nendoroida Hakurei z 2009 roku. Niestety zdobycie jej początkowo nie było dla mnie takie łatwe, gdyż przegapiłam swoją okazję by zamówić ją ze sklepu GSC podczas trwania Letniego Wonfestu 2017. Później trafiła ona do sprzedaży w sklepie amiami, ale jej cena nie była zbyt korzystna dla osób zamawiających z europu ( 7000 y + wysyłka ). Ostatecznie udało mi się ją zamówić w tym roku w sklepie Figuya.de za bardzo przystępna cenę. Niestety i tu było pod górkę, bo gdy figurka do mnie dotarła zauważyłam, że jej pudełko jest mocno uszkodzone, wyglądała tak jakby, ktoś grał nim w mistrzostwach świata.  xD Na szczęście sklep, zareagował szybko i zrekompensował mi szkody jakie zostały wyrządzone podczas jej transportu.  Jest to jedna z moich ulubionych postaci z całego uniwersum "Touhou Project" i naprawdę bardzo cieszę się z tego, że udało mi się ją dołączyć do mojej kolekcji.

As soon as I saw the announcement of the new Hakurei Reimu nendoroid, I knew that I would want her in my collection. This is a refreshed version of Hakurei nendoroid from 2009. Unfortunately, getting it at first was not easy for me, because I missed my opportunity to order it from the GSC store during the Summer Wonfest 2017. Later it went to the store in America, but its price was not very good for people ordering from Europe (7000 y + shipping). Finally, I was able to order it this year at the Figuya.de shop for a very reasonable price. Unfortunately, there was also a problem, because when the figurine reached me I noticed that her box was heavy damaged, it looked as if someone played it in the Football World Championships with it. xD Fortunately, the store reacted quickly and compensated me for the damage that was caused during its transport. This is one of my favorite characters from the entire universe of "Touhou Project" and I am really happy that I was ablle to add her to my collection.

Ostatnim nendoskiem jakie przybył do mnie w czerwcu jest Yunyun z serii "Konosuba". Wkrótce powinien do mnie również dotrzeć Wonfestowy nendosek Megumin na którego czekam z niecierpliwością.

The last nendo that came to me in June is Yunyun from the series "Konosuba". Soon Wonfest nendosek Megumin should also reach me and I am waiting impatiently.


STRAPEK/RUBBER KEYCHAIN


Zaraz po tym jak rozpoczęłam swoją przygodę z serią "Gun Gale Online Alternative" zamówiłam dla siebie brelok z moją ulubioną Llenn-chan walczącą z Pito. Muszę powiedzieć, że brelok od razu wpadł mi w oko i cieszę się z tego, że go dla siebie kupiłam.

Right after I started my adventure with the series "Gun Gale Online Alternative" I ordered a keychain with my favorite Llenn-chan fighting with Pito. I must say that the keychain caught my eye right away and I'm happy that I bought it for myself.


17 komentarzy:

  1. Kakashi jest świetny :) Bardzo go lubię ale powstrzymalam się bo potem musiałabym kupić Hinatę i Gaare itd a i tak klusek przybywa. Z ciekawości gdzie kupiony okazyjnie ???? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, NAWET ja przekonałem sie do tych klusek.
      Z tego co pamietam Paulina kupuje na Niemieckich stronach internetowych i eBay.de

      Usuń
    2. Laures Majere

      Kakashi jest nie tylko świetny ale ma też chyba najwięcej dodatków z wszystkich nendosów z świata Naruto. Mi udało się go kupić na e-bay kleinanzeigen za 40 Euro z wysyłką, gdzie patrząc po innych sklepach jego cena zaczyna się od 70/80 Euro a kończy na 120/140 Euro a czasem nawet więcej. U mnie w kolekcji co chwilę przybywa coraz to więcej klusków, Hinata i Gaara też do niej dołączą. Gorąco Pozdrawiam Fejwsi :)

      Usuń
    3. U mnie też przybywa, część jeszcze nie rozpakowałam. Musze się za to zabrać :)

      Usuń
  2. Ten Kakashi wygląda świetnie, i chociaż z mangą jestem na bakier, tak chętnie postawiłabym go przy moich lichych 19 tomikach. :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jest świetny! :D U mnie Kakashi stoi na tle ściany z podobiznami Hokage, która stoi na specjalnej półeczce, która powstała na nendosy z Naruto. Ja też mam spore zaległości w kupowaniu kolejnych tomików mangi. ; - ;
      Pozdrawiam Gorąco Fejwsi :P

      Usuń
    2. >liche 19 tomow
      dlatego Shouneny zawsze byly dla mnie wydatkiem

      Usuń
    3. @Fejwsi Haha, masz własny narutowy ołtarzyk!
      Ej, Ty nie narzekaj, masz te fajne niemieckie wielkie wydania, i to w okazyjnej cenie! Takie to ja bym brała dla samego wyglądu, ich grzbiety wyglądają kozacko!

      @Ranalcus Ja nawet tasiemców za darmo nie jestem w stanie obejrzeć, jeśli chodzi o anime, a zaczęłam zbierać Naruto. XD
      Najgorzej jest zacząć z taką serią, kiedy jest się kilkadziesiąt tomów w plecy, wtedy jakoś cała motywacja znika. Zbierać regularnie jest spoko, nawet takie długaśne serie. :<

      Usuń
    4. Akurat jeszcze kilka innych "ołtarzyków" się właśnie BUDUJE, bo dla Pauliny spodobał się pewien Biało-Fioletowy "Jeździec na Białym Koniu" - Dorwaliśmy jego wszystkie modele oraz Holograficzne ZŁOTE karty (oraz masę innych przedmiotów).

      Ja też bym nie chciał tasiemców za darmo oglądać, one sa takie oślizgłe i te ich segmentowe ciało bueeh... (xD). A tak na serio, to jedyne co z Tasiemców co teraz oglądam to WSZYSTKIE 15 sezonów Precure (każdy sezon po okolo 48-50 epizodów)

      Usuń
    5. Haha, no to szanuję, mi się nie chce nawet teraz obejrzeć zeszłotygodniowego odcinka Bnha, a ta seria to jedyne co teraz mam wspólnego z "długimi" seriami. XD

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Every month is good month
      also
      Every month is month without $ after that

      Usuń
  4. Słodziutkie te figurki. Kolekcja rośnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wolnego miejsca coraz mniej xD

      Usuń
    2. To chyba główny problem :)

      Usuń
    3. Na samym początku to zawsze $$$ (a raczej BRAK $$$) jest problemem, Potem to już niestety brak czasu i miejsca na składowanie tego wszystkiego.

      Usuń
    4. Sikoreczka

      Można wręcz powiedzieć, że kolekcja rośnie z każdym kolejnym dniem. Tylko niestety jak trafnie zauważył to Ranalcus wolnego miejsca coraz mniej. (ಥ﹏ಥ)

      Usuń